ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Bee Gees - I Started A Joke
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 6. 10. 07:35
    반응형

     

     

     

     

    I started a joke,
    나는 농담을 시작 했습니다.
    which started the whole world crying,
    그것은 나의 모든 삶이 슬퍼지게 했지만
    but I didn't see
    나는 알지 못했습니다.
    that the joke was on me, oh no.
    그 농담은 내가 한 것이었다는걸...., 오~~ 안되요.....


    I started to cry,
    나는 울기 시작 했습니다.
    which started the whole world laughing,
    그것은 나의 모든 삶을 웃음거리로 만들었습니다.
    oh, if I'd only seen
    오~,만약 내가 알았더라면...
    that the joke was on me.
    그 농담은 내가 한 것이었다는걸......


    I looked at the skies,
    나는 하늘을 쳐다 보았습니다.
    running my hands over my eyes,
    손으로 눈을 비비면서.....
    and I fell out of bed,
    나는 침대에서 떨어 졌습니다.
    hurting my head from things that I'd said.
    내가 말한 것들은 나의 머리를 아프게 했습니다.


    Till I finally died,
    마침내 내가 죽을때 까지
    which started the whole world living,
    그것은 나의 모든 삶을 지배했습니다.
    oh, if I'd only seen
    오~,만약 내가 알았더라면...
    that the joke was on me.
    그 농담은 내가 한 것이었다는걸......


    I looked at the skies,
    나는 하늘을 쳐다 보았습니다.
    running my hands over my eyes,
    손으로 눈을 비비면서.....
    and I fell out of bed,
    나는 침대에서 떨어 졌습니다.
    hurting my head from things that I'd said.
    내가 말한 것들은 나의 머리를 아프게 했습니다.

     

    Till I finally died,
    마침내 내가 죽을때 까지
    which started the whole world living,
    그것은 나의 모든 삶을 지배했습니다.
    oh, if I'd only seen  oh~yeah~
    오~,만약 내가 알았더라면... 오~그래요....
    that the joke was on me. 
    그 농담은 내가 한 것이었다는걸......
    Oh~no, that the joke was on me~~~
    오~ 안돼요, 그 농담은 내가 한 것이었다는걸......
    Ah~~~~
    아~~

     

     

     

    'Sweet Music > Sweet 팝' 카테고리의 다른 글

    Sweet People & Alain Morisod - River Blue  (0) 2013.06.11
    Sting - Message In A Bottle  (0) 2013.06.11
    Ringo Starr - No No Song  (0) 2013.06.11
    Gary Moore - Parisienne Walkways  (0) 2013.06.10
    Celine Dion - When I Fall In Love  (0) 2013.06.10
    Beatles - Girl  (0) 2013.06.10
    Ace Of Base - Beautiful Morning  (0) 2013.06.10
    Monika Martin - River Blue  (0) 2013.06.09
    Real Joy - La Danse D'Helene(이민규-아가씨)  (0) 2013.06.09
    Paul Anka - Diana  (0) 2013.06.09

    댓글

Designed by Tistory.