ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Carpenters - Top Of The World
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 5. 23. 07:58
    반응형

     

     

     


    Such a feeling's coming over me

    내가 그런 기분을 느끼고 나니
    There is wonder in most everything I see

    내가 보는 모든 것들에 경이로움이 있어요
    Not a cloud in the sky Got the sun in my eyes

    하늘엔 구름 한 점 없고 내 눈엔 태양이 가득해요
    And I won't be surprised if it's a dream

    그것이 꿈이라 해도 난 놀라지 않을 거예요

     

    Everything I want the world to be

    내가 세상에서 바라던 모든것이
    Is now coming true especially for me

    지금 펼쳐지고 있어요, 특별히 나만을 위해서
    And the reason is clear It's because you are here

    그 이유는 확실하죠 당신이 이곳에 있기 때문이예요
    You're the nearest thing to heaven that I've seen

    그대는 내가 본 것 중에서 천국에 가장 가까운 존재예요


    I'm on the top of the world lookin'

    난 세상의 꼭대기에 서 있어요
    Down on creation and the only explanation I can find

    모든것을 내려보면서 내가 찾을 수 있는 유일한 해답은
    Is the love that I've found ever since you've been around

    당신이 여기에 있기에 내가 이제 찾게 된 사랑이예요
    Your love's put me at the top of the world

    그대의 사랑이 나를 세상의 꼭대기에 올려 놓았어요

     
    Something in the wind has learned my name

    바람 속의 무언가가 내 이름을 외워버렸어요
    And it's telling me that things are not the same

    그리고 내게 사물이 늘 그대로는 아니라고 말하고 있어요
    In the leaves on the trees and the touch of the breeze

    나무의 잎사귀에서 산들바람의 감촉에서
    Is a pleasin' sence of happiness for me

    나는 행복과 유쾌함을 느껴요

     
    There is only one wish on my mind

    내 마음엔 유일한 한 가지 소망이 있어요
    When this day is through 

    I hope that I will find that tomorrow

    오늘이 끝나고 내일이 와도

    will be just the same for you and me

    그대와 나는 늘 그대로이길 바래요

    All I need will be mine if you are here

    당신만 내곁에 있으면 필요한 것은 모두 내것이 될 거에요

     
    I'm on the top of the world lookin'

    난 세상의 꼭대기에 서 있어요
    Down on creation and the only explanation I can find

    모든것을 내려보면서 내가 찾을 수 있는 유일한 해답은
    Is the love that I've found ever since you've been around

    당신이 여기에 있기에 내가 이제 찾게 된 사랑이예요
    Your love's put me at the top of the world

    그대의 사랑이 나를 세상의 꼭대기에 올려 놓았어요

     
    I'm on the top of the world lookin'

    난 세상의 꼭대기에 서 있어요
    Down on creation and the only explanation I can find

    모든것을 내려보면서 내가 찾을 수 있는 유일한 해답은
    Is the love that I've found ever since you've been around

    당신이 여기에 있기에 내가 이제 찾게 된 사랑이예요
    Your love's put me at the top of the world

    그대의 사랑이 나를 세상의 꼭대기에 올려 놓았어요

    'Sweet Music > Sweet 팝' 카테고리의 다른 글

    Acid House Kings - This Heart Is A Stone  (0) 2013.05.24
    Georges Moustaki - Il Est Trop Tard  (0) 2013.05.24
    Air Supply - Now And Forever  (0) 2013.05.23
    Queen - Don't Stop Me Now  (0) 2013.05.23
    Los Lobos - La Bamba  (0) 2013.05.23
    Bob Welch - Ebony Eyes  (0) 2013.05.23
    Bee Gees - Too Much Heaven  (0) 2013.05.23
    Jose Feliciano - Que Sara  (0) 2013.05.22
    Sue Thompson - Sad Movie  (0) 2013.05.22
    The Searchers - Love potion no.9 (영화 태양은없다)  (0) 2013.05.22

    댓글

Designed by Tistory.