ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Leo Sayer - When I Need You
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 5. 12. 18:21
    반응형

     

     

     

     

     

    When I need you
    당신이 그리울 땐
    I Just close my eyes and I'm with you
    나는 그냥 눈을 감고서 당신 곁에 있습니다
    And all that I so want to give you
    내가 당신에게 주고 싶은 모든 것
    It's only a heart beat away
    그것은 오직 당신 곁에 가까이 있는 겁니다


    When I need love
    사랑이 그리울 땐
    I hold out my hands and I touch love
    나는 두손을 내밀어 사랑을 느끼려 합니다
    I never knew there was so much love
    그런 사랑이 있엇던 것을 정말 몰랐습니다
    Keeping me warm night and day
    낮에도 밤에도 나를 따뜻하게 감싸주는


    Miles and miles of empty space in between us
    우리 둘 사이의 너무나 먼..빈공간
    A telephone can't take the place of your smile
    전화로는 당신의 미소를 대신할 수 없습니다
    But you know I wont be traveling for ever
    하지만 나는 이제 더 이상 방황하지 않을겁니다
    It's cold out, but hold out and do like I do
    밖은 춥지만 손을 내밀어 보세요.내가 손을 내밀듯이


    When I need you
    당신이 그리울 땐
    I Just close my eyes and I'm with you
    나는 그냥 눈을 감고서 당신 곁에 있습니다
    And all that I so want to give you
    내가 당신에게 주고 싶은 모든 것
    It's only a heartbeat away
    그것은 오직 당신 곁에 가까이 있는 겁니다


    It's not easy when the road is your driver
    하지만 쉽지가 않습니다 당신이 나를 멀리하시니
    Honey, that's a heavy load that we bear
    그것이 우리 두사람 모두에게 힘든 부분입니다
    But you know I won't be traveling a lifetime
    하지만 나는 이제 더 이상 방황하지 않을겁니다
    It's cold out but hold out and do like I do
    밖은 춥지만 손을 내밀어 보세요.내가 손을 내밀듯이


    When I need you
    사랑이 그리울 땐
    I hold out my hands and I touch love
    나는 두손을 내밀어 사랑을 느끼려 합니다
    I never knew there was so much love
    그런 사랑이 있엇던 것을 정말 몰랐습니다
    Keeping me warm night and day
    낮에도 밤에도 나를 따뜻하게 감싸주는


    When I need you
    사랑이 그리울 땐
    Just close my eyes and I'm with you
    나는 그냥 눈을 감고서 당신 곁에 있습니다
    And all that I so want to give you
    내가 당신에게 주고 싶은 모든 것
    It's only a heart beat away
    그것은 오직 당신 곁에 가까이 있는 겁니다

     

    댓글

Designed by Tistory.