ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Lobo - I'd Love You To Want Me
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 5. 11. 07:10
    반응형

     

     

     

     

    When I saw you standing there
    저만치에 당신이 계신 걸보고
    I about fell out my chair
    나는 놀라 기절할 뻔 했어요

    And when you moved your mouth to speak
    당신이 무슨 말인가 할려고 했을 땐
    I felt blood go to my feet
    온 몸이 얼어붙는 줄 알았어요

    It took time for me to know 
    당신이 밝히려고 하지 않는다는 것을
    What you tried so not to show
    알기까지는 꽤 많은 시간이 걸렸어요

    Something in my soul just cries
    내 영혼속에 무언가가 울부짖는 거 같애요
    I see the want 
    당신의 우울한 눈동자를 보고서
    In your blue eyes
    무언가를 갈망하고 있는 것을 알았어요

    Baby, I'd love you to want me
    그대여 내가 당신을 원하는 것처럼
    The way that I want you
    당연히 그래야 되는 것처럼
    The way that it should be
    당신이 나를 필요로 했으면 좋겠습니다

    Baby, you'd love me to want you
    단지 당신이 그렇게 할 수만 있다면
    The way that I want to
    내가 그러기를 바라는 것처럼 당신도 내가
    If you'd only let it be
    당신을 사랑해주기를 바랬으면 좋겠습니다

    You told yourself years ago
    얼마전에 당신은 당신의 감정을
    You'd never 
    다른 사람에게 나타내 보이지 않겠다고
    Let your feeling show
    스스로 다짐했었지요

    The obligation that you made
    당신이 갖고 있는 책임감때문에
    For the title that they gave
    당신은 그래야한다고 생각하는 것 같습니다

    Baby, I'd love you to want me
    그대여 내가 당신을 원하는 것처럼
    The way that I want you
    당연히 그래야 되는 것처럼
    The way that it should be
    당신이 나를 필요로 했으면 좋겠습니다

    Baby, you'd love me to want you
    단지 당신이 그렇게 할 수만 있다면
    The way that I want to
    내가 당신을 사랑할 수 있기를
    갈망하는 것처럼
    If you'd only let it be
    당신도 내가 그렇게 해주기를
    원했으면 좋겠습니다

    It took time for me to know 
    당신이 밝히려고 하지 않는다는 것을
    What you tried so not to show
    알게되기 까지는 꽤 많은 시간이 걸렸어요
    Something in my soul just cries
    내 영혼속에 무언가가 울부짖는 거 같애요

    I see the want 
    당신의 우울한 눈동자를 보고서
    In your blue eyes
    무언가를 갈망하고 있음을 알았어요

    Baby, I'd love you to want me
    내가 그대를 원하는 것처럼
    The way that I want you
    당연히 그래야 되는 것처럼
    The way that it should be
    당신이 나를 필요로 했으면 좋겠습니다

    Baby, you'd love me to want you
    단지 당신이 그렇게 할 수만 있다면
    The way that I want to
    내가 원하고 있는 것처럼 당신도 내가
    If you'd only let it be
    당신을 사랑해주기를 바랬으면 좋겠습니다

    Baby, I'd love you to want me
    그대여 내가 당신을 원하는 것처럼
    The way that I want you
    당연히 그래야 되는 것처럼
    The way that it should be
    당신이 나를 필요로 했으면 좋겠습니다

    Baby, you'd love me to want you
    단지 당신이 그렇게 할 수만 있다면
    The way that I want to
    내가 그러기를 바라는 것처럼 당신도 내가
    If you'd only let it be
    당신을 사랑해주기를 바랬으면 좋겠습니다.

    댓글

Designed by Tistory.