ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Billy Joel - Honesty
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 3. 28. 20:22
    반응형

     

    .

     

     

     

    Billy Joel - Honesty

     

     

    If you search for tenderness

    당신이 만약 소중함을 찾고 있다면

    It isn't hard to find

    찾기 어려운 게 아니예요

    You can have the love you need to live

    나는 당신이 사는데 필요한 사랑을 가질수 있어요

    But of you for truthfulness

    하지만 당신이 만약 진실을 찾는다면

    You might just as well be blind

    당신은 차라리 눈 머는게 나아요

    It always seems to be so hard to give

    주는것은 항상 너무 어려운것 같아요

    Honesty is such a lonely word

    정직함은 너무도 외로운 단어예요

    Everyone is so untrue

    모든이는 정말 진실하지 않아요

    Honesty is hardly ever heard

    정직함은 거의 들어볼수 없어요

    And mostly what I need from you

    그리고 내가 당신에게 바라는것 전부예요

    I can always find someone

    나는 항상 누군가를 찾을수 있어요

    To say they sympathize

    그들이 동정하고 있다고 말하는

    If I wear my heart out on my sleeve

    만먁 솔직히 이야기 한다면

    But I don't want some pretty face to tell me pretty lies

    하지만 나는 귀여운 얼굴의 누군가가 나에게 듣기좋은 거짓말을 하는것을 원치 않아요

    All I want is someone to believe

    내가 원하는 건 단지 믿을수 있는 누군가예요

    Honesty is such a lonely word

    정직함은 너무도 외로운 단어예요

    Everyone is so untrue

    모든 사람은 정말 진실되지 않아요

    Honesty is hardly ever heard

    정직함은 거의 들어볼수 없어요

    And mostly what I need from you

    그리고 그저 내가 당신에게 바라는 전부예요

     

    I can find a lover

    나는 사랑하는 사람을 찾을수 있어요

    I can find a friend

    나는 친구를 찾을수 있어요

    I can have security

    나는 확신할수 있어요

    Until the bitter end

    비참한 종말이 올때까지

    Anyone can comfort me

    누구라도 나를 위로 할수 있어요

    With promises again

    또다시 약속으로

    I know ,I know

    나는 알아요,나는 알아요

    When I'm deep inside of me

    내가 나에게 깊이 빠져있을때

    Don't be too concerned

    너무 걱정하지 말아요

    I won't ask for nothing while I'm gone

    내가 없는동안 난 아무것도 부탁하지  않을꺼예요

    But when I want sincerity

    하지만 내가 진심을 원할때

    Tell me where else can I turn

    내가 도대체 어디로 갈수 있는지 말해줘요

    Cause you're the one that I depend upon

    왜냐하면 내가 의지할 사람은 당신이기 때문이예요

    Honesty is such a lonely word

    정직함은 너무도 외로운 단어예요 

    Everyone is so untrue

    모든 사람이 정말 정직하진 않아요

    Honesty is hardly ever heard

    정직함은 들어보기 힘든 말이예요

    And mostly what I need from you

     그리고 그저 내가 당신에게 바라는 전부예요

     

     

    .

    댓글

Designed by Tistory.