ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Josh Groban - You Raise Me Up
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 3. 20. 21:00
    반응형

     

    .

     

     

     

    .

     

     

    Josh Groban - You Raise Me Up

    When l am down and, oh my soul, so weary
    내 영혼이 힘들고 지칠 때

    When troubles come and
    괴로움이 밀려와

    my heart burdened be
    나의 마음을 무겁게 할 때

    Then, l am still and wait here in the silence
    나는 여기에서 고요히 당신을 기다립니다

    Until you come and sit awhile with me
    당신이 내 옆에 와 앉을 때까지

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    so l can stand on mountains
    나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    to walk on stormy seas
    나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다


    ㅣam strong, when l am on your shoulders
    당신이 나를 떠받혀 줄 때 나는 강인해집니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜

    to more than l can be
    나보다 더 큰 내가 되게 합니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    so l can stand on mountains
    나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    to walk on stormy seas
    나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다


    You raise me up
    당신이 나를 일으켜

    to more than l can be
    나보다 더 큰 내가 되게 합니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    so l can stand on mountains
    나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    to walk on stormy seas
    나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다


    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    ㅣam strong, when l am on your shoulders
    당신이 나를 떠받혀 줄 때 나는 강인해집니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    so l can stand on mountains
    나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    to walk on stormy seas
    나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다


    You raise me up
    당신이 나를 일으켜 주시기에

    ㅣam strong, when l am on your shoulders
    당신이 나를 떠받혀 줄 때 나는 강인해집니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜

    to more than l can be
    나보다 더 큰 내가 되게 합니다

    You raise me up
    당신이 나를 일으켜

    to more than l can be
    나보다 더 큰 내가 되게 합니다

     

     

    .

     

    'Sweet Music > Sweet 팝' 카테고리의 다른 글

    Natalie Cole - Love  (0) 2013.03.21
    Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence  (0) 2013.03.21
    Eurythmics - Sweet Dreams  (0) 2013.03.21
    Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song  (0) 2013.03.21
    Barbra Streisand - Woman In Love  (0) 2013.03.21
    Rockwell - Knife  (0) 2013.03.20
    Charlie Rich - I Feel Love  (0) 2013.03.20
    Baccara - For You  (0) 2013.03.19
    Gary Moore - Still Got The Blues  (1) 2013.03.19
    Deep Purple - Soldier Of Fortune  (0) 2013.03.19

    댓글

Designed by Tistory.