ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Sweet - Acdc
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 6. 18. 07:43
    반응형

     

     

     

     

    She's got a smile that it seems to me
    Reminds me of childhood memories
    Where everything
    Was as fresh as the bright blue sky
    Now and then when I see her face
    She takes me away to that special place
    And if I stared too long
    I'd probably break down and cry

    그녀의 미소는 내 어린 시절의 기억을 떠올리게 했어요
    그 곳의 모든 것들은 마치 파란 하늘처럼 선명했지요
    그녀의 얼굴을 바라보면 그녀는 나를 특별한 곳으로
    데려가는듯 했어요.
    그리고 만약 내가 너무 오랫동안 그녀 얼굴을 바라보았다면
    난 아마 주저 앉아 울고 말았을 거예요.

    Sweet child o' mine
    Sweet love of mine
    귀여운 나의 여인
    귀여운 내 사랑

    She's got eyes of the bluest skies
    As if they thought of rain
    I hate to look into those eyes
    And see an ounce of pain
    그녀는 파란 하늘과 같은 눈을 가졌었지요
    만일 비(눈물)가 내리려 한다면
    나는 그 눈을 바라보기가 싫었어요.
    그리고 그 안의 고통들도.

    Her hair reminds me
    of a warm safe place
    Where as a child I'd hide
    And pray for the thunder
    And the rain
    To quietly pass me by
    그녀의 머리카락은 따뜻하고
    안전한 곳을 떠올리게 했죠.
    어릴적 내가 숨어 있던
    천둥,비,
    그 모든것이 빨리 지나가기를
    바랬던 그곳이요

    Sweet child o' mine
    Sweet love of mine
    귀여운 나의 여인
    귀여운 나의 사랑

    where do we go
    Where do we go now
    Where do we go
    Sweet child o' mine
    우리는 어디로 가지요?
    우리는 지금 어디로 가는 걸까요?
    우리는 대체 어디로 가는 거예요?
    귀여운 나의 여인

    'Sweet Music > Sweet 팝' 카테고리의 다른 글

    George Harrison - My Sweet Lord  (0) 2013.06.20
    Ringo Starr - Oh My My  (0) 2013.06.20
    Richard Sanderson - Sun  (0) 2013.06.20
    Rod McKuen - Jean  (0) 2013.06.18
    Rebecca Luker - Ave Maria (천국의계단 ost)  (0) 2013.06.18
    Queen - We Are The Champions  (0) 2013.06.18
    Uriah Heep - Rain  (0) 2013.06.18
    Supertramp - The Logical Song  (0) 2013.06.17
    Abba - Gimme! Gimme! Gimme!  (0) 2013.06.16
    Smokey Robinson - Being with you  (0) 2013.06.16

    댓글

Designed by Tistory.