ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Don Mclean - Crying
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 5. 20. 21:33
    반응형

     

     

     

     

    I was all right for a while
    잠깐 동안은 잘 지냈어요
    I could smile for a while
    잠깐 동안은 웃을 수도 있었지요
    But when I saw you last night
    하지만 어젯밤 그대를 만났을 때
    You held my hand so tight
    그대는 내 손을 꼭 잡아 주었죠
    When you stopped to say hello
    그대는 안부 인사를 하러 들러서
    And though you wished me well
    나에게 잘 지내라고 했지만
    You couldn't tell that I'd been
    내가 당신 때문에 울며 지낸다는 건
    Crying over you, crying over you
    알아채지 못했지요


    Then you said, "So long."
    그대는 "안녕!"이라 말하고는
    Left me standing all alone
    홀로 서 있는 나를 두고 떠나 버렸죠
    Alone and crying, crying, crying, crying
    나는 홀로 남아 하염없이 눈물지어요
    It's hard to understand
    그대의 손길이 참았던 내 울음을
    That the touch of your hand
    터지게 할 수도 있음을 잘 모르겠어요
    Can start me crying


    I thought that I was over you
    나는 그대를 잊었다고 생각했어요
    But it's true, so true
    하지만 사실은
    I love you even more than I did before
    예전보다도 훨씬 더 그대를 사랑합니다
    But darling, what can I do?
    하지만 그대여, 나는 어떡하면 좋죠?
    For you don't love me
    그대는 나를 사랑하지 않으니
    And I'll always be
    나는 그대를 생각하며
    Crying over you, crying over you
    계속 울고만 있을 겁니다
    Yes, now you're gone
    그래요, 이젠 그대는 가고 없지요
    And from this moment on
    지금 이 순간부터는 계속
    I'll be crying, crying, crying, crying
    나는 하염없이 울고만 있을 겁니다
    Yeah, crying, crying over you
    아, 그대를 생각하며 계속 울고만 있을 거예요

     

     

    댓글

Designed by Tistory.