ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • America - Sister Golden Hair
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 4. 29. 16:18
    반응형

     

    .

     

     

     

    America - Sister Golden Hair

     

     

     

    Well I tried to make it Sunday
    그래요 일요일에 나는 고백하려고 했어요

    But I got so damn depressed
    하지만 나는 저주받을 정도로 낙담했어요

    That I set my sights on Monday
    월요일에 나는 정신을 차리고

    And I got myself undressed
    그리고 나 자신을 드러냈어요

    I ain't ready for the altar
    나는 화려한 프로포즈를 준비하지는 못했지만

    But I do agree there's times
    나는 그 시간들을 인정하고 말았어요

    When a woman sure can be a friend of mine
    한 여자가 나의 친구로만 남게 되었을때


    Well, I keep on thinkin' 'bout you
    그래요 난 계속해서 당신만을 생각했어요

    Sister Golden Hair surprise
    나를 놀라게 하는 금발의 아가씨

    And I just can't live without you
    난 당신 없이는 살 수 없어요

    Can't you see it in my eyes?
    내 눈을 보면 알 수 있지 않아요?

    I've been one poor correspondent
    나는 우울한 러브레터를 작성했었지요

    And I been too, too hard to find
    나는 너무 너무 힘들게 깨달았어요

    But it doesn't mean you ain't been on my mind
    하지만, 그렇다고 해서 내 마음에 당신이 없었다는 건 아니에요


    Will you meet me in the middle
    도중에서 날 만나줄 건가요

    Will you meet me in the air
    무작정 날 만나줄 건가요

    Will you love me just a little
    날 조금만 사랑해 줄 건가요

    Just enough to show you care
    당신의 관심을 보여줄 만큼만

    Well I tried to fake it
    그래요 난 속이려고 했어요

    I don't mind sayin'
    난 내가 해낼 수 없다는 걸

    I just can't make it
    거리낌없이 말하고 있는 거예요


    Well, I keep on thinkin' 'bout you
    그래요 난 계속해서 당신만을 생각했어요

    Sister Golden Hair surprise
    나를 놀라게 하는 금발의 아가씨

    And I just can't live without you
    난 당신 없이는 살 수 없어요

    Can't you see it in my eyes?
    내 눈을 보면 알 수 있지 않아요?

    I've been one poor correspondent
    나는 우울한 러브레터를 작성했었지요

    And I been too, too hard to find
    나는 너무 너무 힘들게 깨달았어요

    But it doesn't mean you ain't been on my mind
    하지만, 그렇다고 해서 내 마음에 당신이 없었다는 건 아니에요


    Will you meet me in the middle
    도중에서 날 만나줄 건가요

    Will you meet me in the air
    무작정 날 만나줄 건가요

    Will you love me just a little
    날 조금만 사랑해 줄 건가요

    Just enough to show you care
    당신의 관심을 보여줄 만큼만

    Well I tried to fake it
    그래요 난 속이려고 했어요

    I don't mind sayin'
    난 내가 해낼 수 없다는 걸

    I just can't make it
    거리낌없이 말하고 있는 거예요

    'Sweet Music > Sweet 팝' 카테고리의 다른 글

    Carpenters - Jambalaya  (0) 2013.04.30
    Bread - Aubrey  (0) 2013.04.30
    Sweetbox - Life is Cool  (0) 2013.04.30
    Neil Young - Heart Of Gold  (0) 2013.04.29
    Scorpions - Always Somewhere  (0) 2013.04.29
    Mamas & Papas - California Dreaming  (0) 2013.04.29
    CCR - Who'll Stop The Rain  (1) 2013.04.29
    B.J. Thomas - Rain Drops Keep Falling On My Head  (1) 2013.04.29
    Ranum - Standing In The Rain  (2) 2013.04.29
    Michael Cretu - Moonlight Flower  (0) 2013.04.28

    댓글

Designed by Tistory.