ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • Smokie - I Feel Love
    Sweet Music/Sweet 팝 2013. 4. 11. 17:00
    반응형

     

    .

     

     

    Smokie - I Feel Love

     

     

    I was 5 years old
    내가 5살 때었어요
    When I first saw her face
    그녀의 얼굴을 처음 보았을때가
    I couldn’t see her now
    지금은 그녀를 볼수 없죠
    School young was place
    어렸을때 학교 다닐때였으니까요

    And she took my breath away
    그리고 그녀가 나의 숨결을 빼앗아 갔어요
    'Cause I felt love that day
    왜냐면 내가 그날 사랑을 느꼈기 때문이죠
    I was 10 years old
    내가 10살 때였어요
    When mama say goodbye
    엄마가 마지막 안녕이라고 말했을때가

    I was just boy
    난 어린 남자아이었을 뿐이었어요
    I saw my daddy cry
    난 아빠가 우는걸 보았어요
    And took my breath away
    그리고 숨을 쉴수가 없었어요
    'Cause I felt love that day
    왜냐면 내가 그날 사랑을 느꼈기 때문이죠

    Now I'm getting feelings that I can't control
    지금 난 나도 컨츄럴 할수 없는 이 느낌을 느껴요

    Are you feeling the same?
    당신도 같을걸 느끼나요?
    Open my heart take a look at my soul 
    나에 마음을 열고 내 영혼을 보아줘요
    and look me again
    그리고 날 다시 봐줘요

    I was 17
    내가 17살때
    when I made love to her
    그녀와 사랑을 나누었죠
    We were lying on bed
    우리는 침대에 누어
    Making worm and pure
    따뜻함과 순수함을 만들었어요

    And she took my breath away
    그리고 그녀가 나의 숨결을 빼앗아 갔어요
    When we made love that day
    우리가 그날 사랑을 나누었을때
    Now I'm getting feelings that I can't control
    지금 난 나도 컨츄럴 할수 없는 이 느낌을 느껴요

    Are you feeling the same?
    당신도 같을걸 느끼나요?
    Open my heart take a look at my soul
    나에 마음을 열고 내 영혼을 보아줘요
    and look me again
    그리고 날 다시 봐줘요

    O~oh~O~oh~

    I was 21
    내가 21살때
    When I held in my arms
    내품안에 안았을때죠
    It was my first born
    나의 첫번째 생명이었죠
    of teens that I had planed
    내가 10대때 계획한

    And took my breath away
    그리고 숨을 쉴수가 없었어요
    'Cause I held love that day
    왜냐면 내가 그날 사랑을 안았기 때문이죠

    O~oh hmm O~oh
    I feel love today
    난 오늘 사랑을 느껴요
    O~oh hmm O~oh
    I feel love today
    난 오늘 사랑을 느껴요

     

     

    .

    댓글

Designed by Tistory.